Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest czas realizacji zamówienia

Z reguły staramy się aby wszystkie zamówienia zostały wysłane w 24 godziny. Tak więc średni czas realizacji to 2 dni.

Czy można wykonać zwrot?

Oczywiście, że tak. Masz 30 dni na zwrot niepersonalizowanego zamówienia.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Adres dostawy należy zmienić u firmy kurierskiej realizującej zamówienie.

Jak śledzić zamówienie?

W wiadomości e-mail zostanie Ci udostępniony numer zamówienia wraz z przewoźnikiem. Wystarczy kliknąć w link.

Jak najlepiej się skontaktować?

Najszybciej uzyskasz informacje odpisując na mail otrzymany podczas składania zamówienia. Możesz również zadzwonić lub napisać poprzez formularz. Formularz jest właśnie na tej stronie.

Czy wystawiamy faktury VAT?

Tak do każdego zamówienia generowana jest faktura VAT. Powinna ona trafić na skrzynkę mail podaną podczas składania zamówienia.

Czy jest możliwość wysyłki poza Polskę?

Niestety nie. Aktualnie realizujemy zamówienia tylko w obrębie Polski.

Czy moje zamówienie dotrze w jednej paczce?

Przy malutkich zamówieniach, z reguły mieścimy wszystko w jeden kartonik. Większa liczba produktów może zostać nadana w kilku paczkach.

Skontaktuj się ze nami